FAQ


Hur fungerar bokningen?

Antingen via mail eller telefon

När ni har lagt er order så skickar vi ett konfirmations mail med ett hyresavtal. 

Det är bra att boka fem dagar i förväg. Skulle detta inte gå så är vi givetvis även behjälpliga om tiden är knapp.

Hur betalar jag?

Betalning sker via faktura som skickas när Ni återlämnar utrustningen.
Fakturan kan komma att justeras beroende på skicket på återlämnad utrustning eller bortfall av utrusning.


Hur och var hämtar jag ut utrustningen?

Personen som står på kontraktet måste vara över 18 år och vara närvarande vid utlämning, samt ha med giltig ID-handling.
Utlämning av utrustning sker (i normalfallet) mellan 17:00-21:00 i Vallåkra utanför Helsingborg. Detsamma gäller för avlämning.

Hur fungerar hemleverans?

Hemleverans & montering kan väljas, priset beräknas från Vallåkra.

Vi kommer kontakta dig i samband med hyresavtalet och avtala en tid för avlämning och/eller avhämtning.
Personen som står på kontraktet måste vara över 18 år och vara närvarande vid leveransen, samt ha med giltig ID-handling.

Vad händer om något går sönder eller blir stulet?

Om olyckan är framme, om något försvinner eller om tillfället har gjort tjuven debiterar vi vårt inköpspris.

Personen som har skrivit på hyresavtalet bär fullt ansvar för utrustningen under hyresperioden.

Erbjuder ni någon försäkring?

Vi erbjuder i nuläget inga försäkringsalternativ.